100 modifikacij za Half-Life 1

Half-Life modifikacije sem se odločil zbrati že leta 2001, ko sem prvič preigral legendarni Half-Life in modifikacije Azuresheep, Case Closed, They Hunger in USS Darkstar. Ker je bila moja internetna povezava precej šibka, do realizacije nikoli ni prišlo. Priložnost se je ponudila, ko sem dobil dostop do širokopasovnega interneta in ko sem odkril PlanetPhillip.com (sedaj RunThinkShootLive). Strasten ljubitelj Half-Life je namreč zbral celo tono modifikacij za Half-Life 1 in Half-Life 2, žal pa je ravno takrat odpovedal njegov strežnik, na katerem je imel datoteke. Da bi ohranil kos zgodovine, sem se odločil, da zberem najzanimivejše in najboljše modifikacije s tiste strani in jih naložim na lastne FTP strežnike. Žal skozi leta nisem mogel zagotoviti nemotenega delovanja, zato sem del prenosov preusmeril na zanesljivejše vire (ModDB), na svojih strežnikih pa ponujam le lastne prilagojene pakete. Uživajte v modifikacijah!

Namigi ob igranju

  • Pred vsako vožnjo z dvigalom si shranite igro. Znan hrošč v Half-Life lahko povzroči, da se zataknete in ne morete nadaljevati.
  • Če ne morete kam skočiti ali kam splezati, uporabite Crouch Jump. To pomeni, da na koncu skoka pritisnete še tipko za počep. To bo marsikdaj pomagalo pri premagovanju ovir.
  • Ne zanašajte se na QuickSave in si shranjujte še ročno. QuickSave-a sta le dva!
  • Če vidite, da so nekatere teksture neprozorne (modre, črne itd.) si namestite popravek 1.1.1.2 ali Steam različico Half-Life.

Navodila za namestitev

Po prenosu datoteke priporočam, da pred namestitvijo preverite, če je bil uspešen:

  1. namestite brezplačno orodje HashCheck Shell Extension
  2. kliknite z desno na datoteko in izberite zavihek Checksums
  3. primerjajte vrednost MD5 iz programa z vrednostjo objavljeno v okvirčku MD5 na strani

Modifikacije namestite tako, da bodisi razširite arhiv (uporabite brezplačni 7-Zip) v mapo z igro Half-Life ali zaženete namestilnik. Privzeta mapa za različico WON je C:\Sierra\Half-Life\, za različico Steam pa C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\. Po namestitvi morate ponovno zagnati Steam, modifikacija pa se bo pojavila v sekciji Uncategorized.

Steam Half-Life namestitev modifikacije

Popravki za WON različico Half-Life

Izberite pravilnega glede na potrebno različico zapisano v opisu modifikacije

Half-Life WON Patch 1.1.1.0

Ta različica popravka bo nadgradila vašo WON različico Half-Life na 1.1.1.0, ne glede na to, kakšno različico že imate. Priporočam, da najprej namestite ta popravek, saj z njim dela večina modifikacij brez težav.

Velikost: 82.04 MiB

MD5

Half-Life WON Patch 1.1.1.2

To je zadnji izmed serije neuradnih popravkov. Ponuja številne izboljšave grafičnega pogona in hroščev. Za namestitev potrebujete .NET Framework 2.0 in že nameššeno različico 1.1.1.0. Z njim naj bi delale vse modifikacije, ki delajo s 1.1.1.0.

Changelog

  • Added a complete new set of Engine DLLs, featuring blue-transparency fix
  • Added Steamless Team Fortress 1.6 (v1.0_final)
  • Added Enhanced Graphics Engine (EGC v1.1), featuring bloom effect to improve realism
  • Added HLBoom protection
  • Added listenserver listing support
  • Added modserver support
  • Added WON2 Protocol won2://, to enable joining a server from a link
  • Added WON2 Updater (through 'sierraup')
  • Added Primary Masterserver selection
  • Fixed 'Blue'-transparency bug
  • Fixed SFX_T bug
  • Fixed a number of small issues with CS
  • Updated woncomm.lst with WON2 Patch for Players v2.8
  • Updated PingTool WON2 Edition

Velikost: 50.11 MiB

MD5

Half-Life: Ultra Definition Model Pack

To je Half-Life: Ultra Definition Model Pack s strani ekipe Half-Life Improvement Team. Najprej namestite SD Pack in nato ta paket. Vsebina paketa:

  • New ultra definition models (weapons and characters)
  • New sounds (weapons, items and characters)
  • New sprites
  • Minor graphic improvements to the HUD

Velikost: 43.59 MiB

MD5

Seznam modifikacij

Razvrsti seznam po: imenu naraščajoče, oceni padajoče ali dolžini padajoče

Absolute Redemption se odvija po dogodkih iz izvirnega Half-Life. Gordon Freeman je pri svojem pohodu po Xenu osvobodil tri metuljčkasta bitja imenovana Telnorps, ki so služili zaščiti Xena pred njihovimi sovražniki, raso Zan iz galaksije Theldran. Bitja iz Xena so zato preko skrivnostnega G-Mana zaprosila za pomoč in povrnitev Telnorpov na njihova mesta. Prvi se nahaja v ujetništvu kulta v Himalaji, drugi v zabaviščnem parku, tretji pa v skladišču strastnega zbiratelja nenavadnih stvari, ki bo naredil vse, da bo dobil še preostala dva.

Če prištejemo še Xen, se boste v igri tako borili skozi kar štiri različna prizorišča in vsa so izjemno kakovostno izdelana. Mape so izvrstno povezane v celoto, v njih kar kipi od podrobnosti, kar nekaj je skakalnih izzivov in skriptiranih dogodkov. Zelo všeč mi je bila nelinearna zasnova, ki daje izjemen občutek svobode, je pa res, da zna katerega igralca tudi zmesti. Občasno se boste morali tudi vrniti v predhodno sekcijo, pri tem pa se zna zgoditi, da vas bodo pričakalo kakšno presenečenje :).

Kar se tiče sovražnikov, ni presenečenj, so pa popredalčkani po tematskih sekcijah. Na Himalaji se boste spopadali z vojaki in nindžami, v cirkusu in na Xenu z nezemljani, v skladišču pa z osebno vojsko zbiratelja. Igra ne slepomiši, ampak vas neposredno pahne v divjo akcijo. Orožja so standardna, municije je dosti, enako pa velja tudi za zdravilne pakete. Boji znajo biti kar zahtevni, še posebej v sekcijah, kjer je mapa razdeljena v več višinskih plasti ali pa na mestih, kjer so postavljeni teleporterji.

Vizualno modifikacija ne bistveno odstopa od izvirnika, so pa na voljo preoblečeni modeli, za popestritev pa poskrbijo vmesne sekvence. Posebej bi bilo treba izpostaviti posnet govor, na primernih mestih pa se vklopi tudi glasbena podlaga. Za dokončanje igre na težavnosti Medium sem porabil okrog 2 uri, bi pa omenil, da me je konec zelo razočaral.

Zaslonska slika za Absolute Redemption

Dolžina:  2 uri

Velikost: 34.10 MiB

MD5

Dokaj kratka modifikacija (ko sem jo igral v drugo sem zanjo porabil 40 minut), zdi se kot da dele map reciklira iz drugih modifikacij oz. izvirne igre. Orožja, strelivo in prva pomoč so dobro razporejeni, vendar je streliva za normalno težavnost preveč - priporočam igranje na Hard. Affliction je postavljen v Black Mesa research facility, zato boste srečevali znane nasprotnike. Tu pa tam vas igra zna presenetiti s kakim dobro postavljenim nasprotnikom, vendar ne ponuja nič revolucionarnega, zna pa vas za nekaj časa zaposliti kak strateško postavljen gumb ;)

Dolžina:  40 min

Velikost: 6.54 MiB

MD5

V Afraid of Monsters Director's Cut igrate Davida Leatherhoffa, ki se že nekaj časa bori z nočnimi morami. Kot rešitev mu neznan vir brezplačno pošilja skrivnostne tablete, ki mu sicer pomagajo, a so ga hkrati zasvojile. David se v želji po rešitvi odpelje v bližjo bolnišnico, kjer pa se nočna mora šele prične. Zgodba je precej zanimiva, pohvalno pa je tudi, da ima igra več koncev.

Če ste kadarkoli igrali kakšno igro iz serije Silent Hill, potem boste hitro opazili številne vzporednice med igrama. Najprej je tu podobna zasnova stopenj, ki se odvija znotraj stavb, veliko pa je tudi sprehajanja po mestu in drugi okolici. Pot naprej vam blokirajo številna vrata, ki so pogosto blokirana z ene strani, zaklenjena s ključi ali pa stikalom. Ključe boste pozorni hitro našli, zadnji način zaklepa je precej moteč, saj se stikala pogosto nahajajo daleč stran od vrat, iz vmesne sekvence pa se pogosto ni mogoče spomniti, katera so se aktivirala. Če so hišne stopnje dokaj enostavne za navigacijo zaradi pravokotne postavitve elementov, pa druge niso, še posebej, če morate to opravljati v temi. Igra je večinoma moteče temna, zadevo pa še poslabša svetilka, ki jo morate polniti preko baterij. Če bi imel na voljo zemljevide na stenah kot v Silent Hillu, bi bila zadeva precej boljša.

Temačnost pa seveda pomeni, da bi se avtorji lahko izživeli s postavitvijo sovražnikov, a jih je na srečo ravno prav, da niso nadležni. Zanimivo je, da sem se najbolj ustrašil tistih, ki so bili postavljeni v svetlejših mapah. Poleg super hitrih zombijev, vas bodo napadale še druge vrste zveriženih pošasti, med katerimi gotovo najbolj izstopajo lobanje, ki jim iz ust štrli roka, in neke vrste orjaški pajki. Pogosto je njihova pojavitev vezana na določene dogodke, zato pazite na hrbet :). Nekateri sovragi so delno ali v celoti nevidni, kar je bilo precej nadležno. Za mikastenje zverjadi boste imeli na voljo več vrst hladnih orožij, pištol. šibernico, brzostrelko in revolver, ki jih najdete tekom igranja, eksplozivov ni. Naenkrat lahko nosite le po eno vrsto orožja, drugo pa samodejno odvržete. Municije je za natančne strelce dovolj (merite v glavo), še več pa si je bodo lahko nagrmadili ljubitelji raziskovanja.

Ker gre za popolno preobrazbo, avtorji niso spremenili zgolj modelov, ampak tudi teksture, ki se zelo dobro vklopijo v samo tematiko igre. Prisotni so tudi zvoki po meri in pa glasbena podlaga. Za dokončanje modifikacije na težavnosti Easy boste potrebovali okrog 4 ure.

Zaslonska slika za Afraid of Monsters Director's Cut

Dolžina:  4 ure

Velikost: 247.48 MiB

MD5

Assault on Roswell se odvija v kraju Roswell nekje v ZDA. Igrate britanskega tajnega agenta, ki je bil v bazo poslan, da bi raziskal izbruh skrivnostnega virusa, ki je morebiti celo nezemeljskega izvora. Za večjo uspešnost infiltracije se naš igrani lik preobleče v gordena (to piše v napisu, lol :) in se celo podvrže plastični operaciji.

Zasnova stopenj je ena izmed ključnih šibkih točk te modifikacije. Mape (še posebej na začetku) so sestavljene iz preprostih in skoraj praznih pravokotnih škatel v prostoru, ki so povezane z dolgimi in dolgočasnimi hodniki ali jaški. Poleg duhomorne praznine vtis dodatno poslabšajo monotone teksture, s katerimi so prelepljene stene, in pa očitne napake pri izdelavi. Občasno se lahko zgodi, da se boste zataknili brez možnosti vrnitve, zato si redno shranjujte. Kakovost izdelanih map narašča s časom igranja, zato je zaključek zelo spodoben. Pot naprej je občasno dobro skrita, v več primerih pa boste morali aktivirati stikalo in se vrniti daleč nazaj - zelo nadležno. Mape vsebujejo tudi skrivnosti in pasti.

Na poti do cilja vas bodo ovirali nasprotniki že znani iz izvirnika, ki so ponekod dobro postavljeni in predstavljajo zanimiv izziv, v drugih primerih pa so avtorji z njimi malo pretiravali. Tudi nabor orožja ni doživel bistvenih sprememb, posebno pa je to, da vam igra krepel ne servira na pladnju, ampak jih morate opaziti in pobrati. V nasprotnem primeru vas čaka dolga hoja nazaj. Municije in zdravilnih paketov je ravno prav, najdete pa jih v nenavadnih zlomljivih predmetih kot npr. škatlah, ki izgledajo kot eksplozivni naboji.

Videz igre se tekom igranja postopoma izboljšuje, lepa pa nikoli ni. Elementi so postavljeni brez nekega občutka za estetiko, višinska in velikostna razmerja so mimo, vse je izdelano zelo surovo. Občasno se vklaplja glasbena podlaga, trenutki pa niso vedno primerni. Na težavnosti Medium sem igro dokončal v okrog 2 urah.

Zaslonska slika za Assault on Roswell

Dolžina:  2 uri

Velikost: 6.98 MiB

MD5

V Azure Sheep se postavite v kožo Barneya, varnostnika v kompleksu Black Mesa, soimenjaka junaka iz razširitve Blue-Shift. Kar naj bi bil le še en dan v službi pa se po invaziji pošasti iz Xena, ki jo poznamo že iz izvorne igre, spremeni v pravo nočno moro. V želji, da bi rešil njegovo dekle, Kate, se Barney tako odpravi v osrčje laboratorijskega kompleksa Black Mesa. Zgodbi Azure Sheep in Half-Life se odlično prepletata, zato kar nekajkrat srečate Gordona Freemana in mu celo pomagate napredovati. Podajanje zgodbe popestrijo vmesne sekvence, kar nekaj pa je tudi skriptiranih dogodkov.

Zasnova stopenj je kar dobra in ohranja raznolikost iz izvirnika, čeprav boste tu in tam naleteli na dokaj moteče labirinte hodnikov s številnimi zaprtimi vrati. Kar nekaj je alternativnih poti do cilja, ki vam bodo omogočile drugačen pristop k napredovanju. Sovražniki so dobro postavljeni, ne manjka pa tudi zahrbtnih zased in šok momentov. Klasičnim sovražnikom iz izvirnika so se pridružili tudi modificirani in povsem novi, ne manjka pa tudi obilice novih zaveznikov. Tukaj gotovo najbolj izstopa Kate, ki je ključna za napredovanje po stopnjah (odklepa varnostna vrata) in jo morate vestno ščititi (ter se jeziti, ko noče skozi vrata :). Tudi arzenal je bil razširjen z novimi orožji in s prenosnim zdravilnim paketom, s katerim lahko zdravite Kate. Čeprav so boji precej zahtevni, pa je bilo metkov in zdravilnih paketov dovolj, da nisem imel težav. Včasih se treba usesti tudi za strojnico ali raketomet, kar pa hkrati pomeni, da morate biti natančni pri streljanju, saj na vas navali cela horda nasprotnikov.

Poleg modelov po meri in govorcev zanje (zelo pohvalno!), so avtorji vgradili tudi prilagojen HUD. Ta ima hibo, in sicer se merek občasno slabo vidi. Igra je dolga okrog 4 ure in ponuja zelo raznoliko igralno izkušnjo, priporočam igranje na medium.

Zaslonska slika za Azure Sheep

Dolžina:  4 ure

Velikost: 40.52 MiB

MD5

Dolžina:

Velikost: 2.86 MiB

MD5

Dolžina:

Velikost: 6.63 MiB

MD5

Before je zelo kratka modifikacija, ki se v celoti odvije na ladji. Vsebuje visokoločljivostne modele, Spirit of Half-Life in veliko efektov (dež itd.), zato so FPS zelo nizki. Glasbena podlaga je zelo všečna in popestri igro. Skozi igro pokoljete par nezemljanov in vojakov, ter premaknete par zabojev. Končni boj je lahek in čudno hroščat.

Dolžina:  20 min

Velikost: 50.45 MiB

MD5

V modifikaciji Black Ops igrate specialca imenovanega Declan Walker, katerega naloga je najti in eliminirati pobeglega znanstvenika imenovanega Dr. Gallagher. Slednji je iz Black Mese odtujil skrivnosten kovček, ki ga vlada želi povrnjenega na vsak način. Zgodba se sliši zanimiva, mi je pa bila občasno luknjasta. Igra jo podaja preko stripov, ki sumljivo spominjajo na tiste iz igre Max Payne, ne manjka pa tudi stopenj in skriptiranih dogodkov, ki bodo vsem igralcem omenjenega naslova takoj znani.

Ni pa le Max Payne tisti, ki ga boste prepoznali v stopnjah, zelo močno diši tudi po Half-Life 2 :). Mape so drugače polne podrobnosti in zelo estetsko narejene, poti naprej pogosto niso očitne, kar nekaj je skakalnih preizkušenj. Občasno boste naleteli na zaklenjena vrata, ki jih boste morali odkleniti s pomočjo kartice, ključa ali varnostne kode, ki jo boste bodisi prebrali iz računalnika ali pa lista papirja. Nekatere uganke bodo od vas zahtevale tudi, da najdete manjkajoč kos naprave ali pa eksploziv. Sovražniki so pogosto postavljeni v več višinskih nivojih, kar zna kakšno situacijo precej zakomplicirati.

Tekom igranja se boste večinoma borili proti vojakom in strojnicam, tu in tam pa vas bodo nadlegovali Headcrabi, zombiji in Alien Slaves, drugih Xenovskih nasprotnikov je le za ščepec. Z izjemo utišane pištole vaš arzenal ni doživel sprememb, so pa popolnoma odsotna biološka orožja. Municije je na tone, enako pa velja tudi za zdravilne pakete in oklepe. Še več materiala lahko najdete med raziskovanjem, saj je v igri ogromno skritih mest s priboljški.

Grafična podoba je zelo všečna, ne le zaradi podrobnih map, ampak tudi detajliranih tekstur (khm, khm, pri tem pa ne mislim vseh posterjev :P). Igranje popestrijo tudi skriptirani dogodki in glasba, ki se vklaplja ob primernih trenutkih. Žal so posterji odrezani na širokozaslonskih ločljivostih. Zaradi relativno nizke težavnosti priporočam, da igrate na Hard, pri tem pa boste za igro porabili okrog 2 uri in pol.

Zaslonska slika za Black Ops

Dolžina:  2 uri 30 min

Velikost: 42.69 MiB

MD5

Bloodbath se že prične nenavadno, skozi igro pa postane jasno, da je daleč od običajne modifikacije. Zasoljen boj popestrijo novi sovragi in nove vrste pušk, ki so bolj urne od starih inačic, manjkajo pa ne spretnostne preizkušnje in uganke. Vsekakor zanimiva modifikacija, a žal daleč prekratka.

Dolžina:  50 min

Velikost: 10.14 MiB

MD5

Vam je vsebina všeč? Delite jo na: