100 modifikacij za Half-Life 1: stran 9

Navodila za namestitev

Po prenosu datoteke priporočam, da pred namestitvijo preverite, če je bil uspešen:

  1. namestite brezplačno orodje HashCheck Shell Extension
  2. kliknite z desno na datoteko in izberite zavihek Checksums
  3. primerjajte vrednost MD5 iz programa z vrednostjo objavljeno v okvirčku MD5 na strani

Modifikacije namestite tako, da bodisi razširite arhiv (uporabite brezplačni 7-Zip) v mapo z igro Half-Life ali zaženete namestilnik. Privzeta mapa za različico WON je C:\Sierra\Half-Life\, za različico Steam pa C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\. Po namestitvi morate ponovno zagnati Steam, modifikacija pa se bo pojavila v sekciji Uncategorized.

Steam Half-Life namestitev modifikacije

Seznam modifikacij

Razvrsti seznam po: oceni padajoče, imenu naraščajoče ali dolžini padajoče ali velikosti padajoče

V drugem delu Survive in Catacombs igrate arheologa Neila Harlocka, ki skupaj z ekipo preiskuje katakombe pod mesto Rosenwill. V trenutku nespameti se v katakombe odpravite sami, tedaj pa mrtvi oživijo. Jezik in govor v igri sta spet v češčini, zato je težko razumeti kaj se dogaja, a moram omeniti, da mi je bil predhodnik kar se tiče poteka precej bolj zanimiv.

Mape so glede na izvirnik arhitekturno boljše, vsebujejo več podrobnosti, ostrejše teksture in izboljšano osvetljevanje. Žal prinaša lepši videz ogromen davek, ki se kaže v obliki zatikanja zaradi preobremenjenosti pogona. Lokacije so spet raznolike (katakombe, vlak, podeželje, rudnik) so pa nekateri prehodi med njimi zelo grobi in nelogični. Na vlak se na primer prestavite brez dobrega razloga, mimo pa je tudi dolgočasna mapa s teleporterjem, ki služi samo nabijanju igralnega časa. Zelo mi je bila všeč mapa, v kateri morate bežati pred strupenimi plini, a se je zdel njen potencial neizkoriščen. V primerjavi s prvo igro nisem opazil toliko skrivnosti, saj je praktično vse servirano na pladnju.

V igri so spet prisotni sovragi iz prvega dela, ki so rahlo razširili raznolikost. Dodanih je bilo več preoblek zombijev, med katerimi so tudi strelci, žal pa so bili odstranjeni Vortigaunti. Postavitve so zadovoljive, številčnost pa je spet izjemno visoka. Orožij je tokrat šest in so precej nepraktično razdeljena v samo dve skupini. V prvi se nahajajo vile, signalna pištola in dinamit, ki so vzeta iz Monolithovega Blooda. V drugi skupini so revolver, brzostrelka in šibrenica, ki so precej bolj učinkovitejša kot v prvem delu. Municije je spet dosti, a je igra na splošno težja, zato priporočam, da igrate na Medium.

Videz igre je doživel občuten napredek, a vzdušje enostavno ni primerljivo s prvim delom. Zanimivo je tudi, da si igra sposoja nekaj zvokov iz They Hungerja. Nad modifikacijo sem na splošno razočaran, saj avtorji niso vzeli idej iz izvirnika in jih izpilili, ampak so se preveč osredotočili na videz. Za dokončanje boste potrebovali okrog 1 uro in 15 minut.

Zaslonska slika za Survive in Catacombs 2

Dolžina:  1 ura 15 min

Velikost: 125.88 MiB

MD5

V Sweet Half-Life igrate skladiščnika Gordona McGinleya, zaposlenega v kompleksu Black Mesa. Vaše zadolžitve in funkcijo v kompleksu lahko izveste v desetminutnem Hazard Course, ki že močno nakazuje, da se zgodba prepleta z dogajanjem v izvirniku. Slednje pa se tekom igranja tudi potrdi preko dogodkov, ki se odvijajo vzporedno.

Mape imajo zelo močan Half-Life-ovski pridih, a so vsekakor dovolj izvirne ter kakovostne, da avtorjem ni mogoče ničesar očitati. Arhitektura in postavitev elementov sta mi bila zelo všeč, raznoliki deli pa so bili lepo povezani v celoto. Marsikatera uganka se mi je zdela zelo domiselna, za nekatere probleme pa boste lahko uporabili tudi alternativen pristop, ki je bil lažji, a dobro skrit. Nadaljevanja so ponekod dobro zakrita, včasih je treba ustreliti tudi kak gumb. Nekje v zadnji tretjini obstaja celo orjaška razvejitev, ki vodi do dveh koncev. Žal pa tu nekje modifikacija zavije v zelo čudaške vode (Xen oz. vesoljska ladja), ki ubijejo fantastično vzdušje, ki ga je igra gradila od vsega začetka. Kakšna škoda!

Nabor sovražnikov je zelo pester in poleg skoraj celotnega spektra pošasti iz Xena vsebuje tudi vojake, morilke in nezemljane iz Roswella. Boji niso težki le zaradi njihove številčnosti in postavitve, ampak tudi zaradi skriptiranih presenečenj. Da vam ni prehudo, vam ob strani poleg varnostnikov stojijo tudi znanstveniki, ki lahko zaščiteni s H.E.V. oklepom vihtijo celoten arzenal, ki je na voljo vam. Že dobro znanim orožjem se pridružijo še težki mitraljez, hitra brzostrelka ter izstreljevalnik plazme. Metkov je na tone, zato ni skrbi, da bi vam jih zmanjkalo. Bolj delikatna je situacija glede zdravilnih paketov in baterij, a na težavnosti Medium ne bi smeli imeti nobenih večjih težav.

Videz igre je zaradi dobre arhitekture in barv odličen, dokler se ne prevesi v čudaškega. Novi modeli se dobro vključujejo v celoten paket, izjema pa je ženska znanstvenica, ki je čisto mimo ... Zelo všeč so mi bile video in skriptirane sekvence, ki dajejo igri v kombinaciji z glasbeno podlago skoraj filmski pridih. V igri je prisoten tudi govor, ki pa ni ravno dobro izveden. Za dokončanje igre boste potrebovali okrog 3 ure.

Zaslonska slika za Sweet Half-Life

Dolžina:  3 ure

Velikost: 20.33 MiB

MD5

The Challenger Deep 2 je izboljšana različica istoimenske modifikacije za Half-Life, ki je imela kar nekaj težav. V njej igrate Gordona Freemana, ki se je ponudil, da izvede nekaj eksperimentov v orjaškem skrivnem podmorskem kompleksu nekje v bližini Japonske. Med izvajanjem enega izmed eksperimentov je prišlo do kritične napake, v kateri so se v kompleks uspeli teleportirati nezemljani iz Xena, poleg tega pa je spremljajoča eksplozija poškodovala lupino, zato je začela prepuščati vodo. Vaša naloga je, da se rešite iz kompleksa preden ga v celoti poplavi, a to vsekakor ne bo enostavno. Zgodbo spoznavate tekom igranja, nekaj informacij pa lahko pridobite tudi iz računalniških terminalov.

Podmorska lokacija obljublja svežino in drugačen pristop kot smo ga vajeni v običajnih modifikacijah, in res je, igra ne razočara. Celotna igra se odvija v laboratorijih in drugih prostorih znotraj kompleksa, ki so pogosto naravnost gromozanski. Njihova razsežnost pa ni le dvodimenzijska, ampak se mape razprostirajo tudi v višino v obliki ploščadi in prehodov, ki povezujejo različne dele. Postavitev takšnih elementov in modul za skakanje v daljavo omogočata nelinearni pristop k reševanju problemov, svoje pa dodajo še različni prehodi, preko katerih so mape povezane. Škoda je le, da so mape dokaj slabo označene, zato se zna zgoditi, da se boste kdaj tudi izgubili - sam sem se večkrat :$. Precejšen pečat igri dodajo poplavljeni deli stopenj, v katerih ne boste morali zgolj biti pozorni na posode s kisikom, ampak bodo na vas prežale tudi pošasti. Kar nekaj je tudi skrivnosti (poskusite najti vse pakete ;), a pozor, lahko se tudi zataknete, zato si redno shranjujte!

Paleta sovražnikov je zelo pestra, in obsega praktično vse sovražnike iz izvirnika (vojake in pošasti iz Xena). Njihova postavitev odlično izkoristi velikost map in prostor, ki je na voljo, zato so boji srditi in polni akcije. Za dodatno napetost bodo poskrbeli sovražniki, ki se pojavljajo iz portalov, ali pa tičijo v kakšni skrivni niši in vas zahrbtno napadejo. Kar nekajkrat boste priča tudi bojem med različnimi frakcijami, ki znajo biti zelo epski. Pri pretepanju boste uporabljali človeška orožja iz izvirnika, ki imajo na voljo več kot dovolj municije. Tudi paketov za prvo pomoč in baterij je dosti, zato priporočam, da igrate na Hard.

Videz igre izstopa predvsem zaradi orjaških map s kar nekaj podrobnostmi, ki pa žal preobremenijo pogon in občasno povzročajo nadležno zatikanje. Tu in tam navduši tudi prefinjena izbira barv in/ali glasbena podlaga, ki se vklopi ob akciji. Za dokončanje modifikacije sem potreboval okrog 2 uri in pol.

Zaslonska slika za The Challenger Deep 2

Dolžina:  3 ure 30 min

Velikost: 104.75 MiB

MD5

The Long Night se odvija v Black Mesi, 18 ur po dogodkih iz izvirnika. Igrate Gordona Freemana, to pa je tudi to, kar se tiče zgodbe. Modifikacija ne skriva povezav z izvirnikom, saj boste vpliv slednjega začutili skoraj v vsaki izmed map. Arhitektura je relativno preprosta, saj vsebuje precej ravnih površin, poleg tega pa prostori vsebujejo relativno malo predmetov, se pa vtis popravi z dobro izbiro barvne sheme in tekstur, ter predvsem raznolikostjo. Pot vas bo vodila skozi skladišča, pisarne in poplavljene predele, nadihali pa se boste lahko tudi malce svežega zraka v okolici kompleksa in celo obiskali Xen (ta me ni ravno navdušil). Zasnova stopenj mi je bila zaradi svoje nelinearnosti zelo všeč. Vsebuje namreč alternativne poti, stranpoti s priboljški, skrivnosti in naloge, ki jih lahko izpolnite v poljubnem vrstnem redu. Uganke so dokaj raznolike in zanimive, a za moje pojme preveč spominjajo na tiste iz izvirnika.

V premorih med ugankami se boste borili proti pošastim iz Xena, vojakom, morilkam in strojnicam, zanimivo pa je, da vključitev različno zahtevnih nasprotnikov ni postopna. Že v samem začetku igre se namreč pojavijo vojaki in Xen Warriors, igra pa poleg tega nikakor ne varčuje s številčnostjo kateregakoli izmed njih. Postavitve so solidne, ne manjka pa tudi zased in skriptiranih pojavitev. Stopnja težavnosti tako ostaja dokaj visoka skozi celo igralno izkušnjo, le na Xenu se precej zniža. Nabor orožij je omejen na človeška orožja iz izvirnika, metkov in zdravja/baterij pa je ravno prav za težavnost Medium. Za dokončanje igre sem potreboval okrog 1 uro in pol.

Zaslonska slika za The Long Night

Dolžina:  1 ura 30 min

Velikost: 4.04 MiB

MD5

The Trap je neobičajna modifikacija za Half-Life, ki namesto bojev v ospredje postavlja reševanje ugank. Vaš protagonist se nekega dne znajde v skrivnostnem preizkuševalnem kompleksu, robotski glas iz zvočnikov pa je navdušen nad njegovo pripravljenostjo nad sodelovanjem pri testiranju ugank. Pogled na preizkusne sobane, po katerih ležijo trupla nesrečnikov, ki so se izziva lotili napačno, pa ne izgleda preveč navdušujoče ...

Vsakdo, ki je že kdaj igral Portal bo hitro videl veliko vzporednic med igrama. Igra je razdeljena na več sekcij, od katerih vsaka vsebuje po nekaj sob. Za napredovanje morate v vsaki sobi rešiti serijo ugank, ki vodijo v aktivacijo portala v naslednjo sobo oz. sekcijo. Po stopnjah so postavljene različne naprave, ki jih lahko aktivirate s klasičnimi stikali, strelnimi stikali ali časovno omejenimi stikali. Ne gre samo za preprosta dvigala kot smo jih vajeni iz izvirnika, temveč tudi za precej bolj kompleksne naprave kot so potisni ventilatorji, povezani teleporterji, breztežnostna polja, energijski ščiti in še bi lahko naštevali. Pogosto napravam manjkajo vitalni deli ali pa je povezava do generatorja prekinjena, zato morate tekom igranja pobirati manjkajoče elemente in jih nato z vstavitvijo popraviti. Za napredovanje je pogosto potreben tudi občutek za čas. Nekaj je tudi strojnic in energijskih topov, ki razbijajo trdovratnejše materiale.

Brez nevarnosti igra seveda ni. Poleg smrtnih padcev z višine, so po stopnjah razpostavljene strupene in radioaktivne mlake, električna polja in pa seveda zaboji eksplozivov. Sovražnikov je le za ščepec in so pogosto postavljeni tako, da jih morate čimhitreje pobiti, drugače sprožijo verižno eksplozijo, kar nekajkrat pa jih morate tudi zvabiti na primerno mesto, da vam omogočijo napredovanje. Oborožitev je precej skromna, je pa za municijo izdatno poskrbljeno, ne manjka pa tudi zdravilnih in energijskih paketov. Po stopnjah so razporejena tudi skrivna mesta/dogodki, ki prinašajo bonuse in odklepajo dosežke (ti omogočajo alternativen konec).

Modifikacija temelji na izboljšanem pogonu Spirit of Half-Life, ki poskrbi za sapojemajoče uganke, a hkrati pogosto povzroča fluktuacije v številu sličic na sekundo. Mene osebno je motilo, ni pa bilo tako kritično, da bi ji zato znižal oceno. V paketu so vsebovani precej lepi modeli orožij po meri in pa izvrstno obdelan govor. Slednji skupaj s samo zasnovo stopenj in skriptiranimi sekvencami poskrbi za odlično vzdušje, za kar je treba avtorju vsekakor čestitati. Manj navduši priložena glasba, za katero bi bilo bolje, če ne bi bila prisotna. Za dokončanje sem na težavnosti Normal porabil okrog 5 ur in pol.

Zaslonska slika za The Trap

Dolžina:  5 ur 30 min

Velikost: 126.51 MiB

MD5

The Xeno Project se odvija na Xenu, na katerem je človeštvo začelo s procesom teraformiranja, da bi ga naredili prijaznejšega ljudem. Na enem izmed asteroidov se nahaja laboratorijski kompleks imenovan Xeno Project, v katerem znanstveniki raziskujejo tehnologijo portalov in v katerem je zaposlen tudi naš junak - Gordon Freeman. Zaradi vsesplošne skrivnostnosti, so odnosi med različnimi frakcijami zelo napeti, nekega dne pa med eksperimentom vojaki enostavno vdrejo v laboratorije in začnejo z morijo. Vam bo uspelo pobegniti? Pot do svobode vam bo prekrižala pestra paleta sovražnikov, ki sestoji tako iz ljudi, pošasti in mehanizacije. Srečevali boste raznovrstna bitja iz Xena, vojake, morilke, tanke, helikopterje in strojnice, da bo mera polna pa se boste morali še izogibati pastem. Zaradi izjemno dobre postavitve nasprotnikov in brutalnih zased, je igra vse prej kot enostavna, a hkrati nudi izjemno izkušnjo ljubiteljem akcije. Kljub precejšnji zalogi dobrot in pestri izbiri orožij, boste morali namreč k situacijam pristopiti na pravi način.

Mape sestojijo tako iz notranjih kot tudi zunanjih map, med katerimi neprestano prehajate. Zaradi prilagojene gravitacije, ki je posledica teraformiranja, in človeških struktur, boste imeli občutek, kot da igrate v preoblečeni okolici Black Mese. Sam videz zunanjih map je odličen, saj navduši tako arhitekturno kot tudi barvno. Notranje mape pa mi niso pustile tako dobrega vtisa. Sicer so v začetku narejene dobro in imajo dovolj podrobnosti, a so med njimi tudi takšne dolgočasne in puste, ne manjka pa tudi podvojenih sekcij, ki dajejo lažen vtis nelinearnosti. Situacija se precej poslabša proti koncu, ko med kiksi najdemo tudi napačna velikostna razmerja elementov. Škoda. Uganke so precej potisnjene v ozadje, še najbolj omembe vredne so skakalne preizkušnje, ki se v drugem delu igre nadgradijo še z modulom za dolge skoke. Za dokončanje igre sem na težavnosti Medium porabil okrog 45 minut.

Zaslonska slika za The Xeno Project

Dolžina:  45 min

Velikost: 5.56 MiB

MD5

The Xeno Project 2 je neposredno nadaljevanje predhodnika, v katerem vam je s pomočjo rakete uspelo pobegniti iz oporišča na Xenu. Vaše popotovanje po vesolju pa ni trajalo dolgo, saj ste med njim naleteli na G-Manovo vesoljsko plovilo (to mimogrede izgleda sumljivo podobno imperialnem Star Destroyer-ju iz Star Wars), ki vas je posrkalo na krov. Skrivna zarota znanstvenikov (ki obožujejo Xeno), vam omogoči pobeg iz celice, a pot do rešitve vsekakor ne bo enostavna. Za razliko od predhodnika ima drugi del zelo zanimivo zgodbo, s katero se spoznavate preko vmesnih sekvenc in pogovorov z NPC-ji, ki imajo zadovoljivo posnet govor po meri.

V prvem delu serije smo imeli mešanico zunanjih in notranjih map, ki pa se je v drugem delu povsem prevesila na stran notranjih. Slednje me v predhodniku niso navdušile, v tem delu pa se je njihova kakovost precej povišala. Odlična arhitektura se meša z dobro postavitvijo elementov ter izjemno kombinacijo barv in osvetljevanja. K zelo dobremu vizualnemu vtisu pa poleg tega pripomorejo še številni skriptirani dogodki. Mape so dobro povezane med sabo tudi na račun alternativnih poti, ki pa so kot v predhodniku sicer kopije ena druge, ne manjka pa tudi skrivnosti. Nabor ugank je precej skromen, saj gre v večini za pritiskanje gumbov/stikal, je pa v igri kar nekaj skakalnih preizkušenj (tudi v prostoru z nižjo težnostjo), svoje pa dodajo še pasti.

Nabor nasprotnikov je glede na predhodnik skromnejši, a še vedno zelo pester. V prvem delu vas bodo večinoma napadali vojaki vseh vrst, tu in tam pa bodo dobili še pomoč strojnic in morilk. Drugi del je v znamenju pošasti iz Xena, ki so pa dovolj številčne, da se tempo akcije ne upočasni. Tako so borbe zelo srdite, k temu pa ne prispeva le številčnost, ampak tudi dobra postavitev ter brutalne zasede. Vaša oborožitev je kar dobra, saj obsega skoraj vsa orožja iz izvirnika, zadosti pa je tudi municije. Majhen šok bo morda začetek, ki ga morate preživeti brez H.E.V. oklepa, a naokoli leži dovolj priboljškov, da se lahko uspešno prebijete naprej. Priboljškov je dovolj za težavnost Medium, Hard pa bi zaradi zased priporočal le najbolj vztrajnim. Za dokončanje igre sem porabil okrog 1 uro.

Zaslonska slika za The Xeno Project 2

Dolžina:  1 ura

Velikost: 6.80 MiB

MD5

Trilogija They Hunger se odvija v mestecu imenovanem Rockwell, v katerem že nekaj časa prihaja do nenavadnih dogodkov. V avto vašega junaka med vožnjo po podeželski cesti udari strela, posledično pa se znajde v bližnjem jezercu. Ko se preko katakomb končno prebijete na površje, se znajdete v cerkvici, ki je v razsulu. V njej ni žive duše, zato jo poskušate zapustiti, pri tem pa vam pot prekrižajo krvoločni nemrtvi. Med pobegom v iskanju krivca za nastali kaos, odkrijete temne skrivnosti mesteca. Zgodba je precej zanimiva in bogato podkrepljena z video sekvencami, zvočnimi posnetki in radijskimi prenosi.

Sama zasnova stopenj je odlična in preskakuje med zunanjimi in notranjimi mapami, ki pogosto vsebujejo neočitna nadaljevanja in dobre uganke, ob katerih si boste lahko več minut razbijali glavo. Stopnje so pogosto nastavljene tako, da se vračate nazaj, kar daje vtis nelinearnosti. Sovražniki so zelo dobro postavljeni, kar poskrbi za zelo intenzivne boje in ravno prav pogoste šok momente. Poleg zombijev se bodo nad vas spravili frankenštajni, volkovi, okostnjaki, žive dlani, ipd. Omenjeni vas ne le mikastijo od blizu, ampak vas znajo nekateri tudi streljati ali pa v vas spuščati elektrošoke. Nekaj je tudi šefovskih bitk. Arzenal je pester, večji del orožij so preoblečene različice iz izvirnika, odsotna pa so biološka orožja in raketomet. Zdravilnih postaj in oklepa ni, je pa zdravilnih paketov ravno dovolj, da vam ne bo šlo za nohte.

Ker je modifikacije popolna konverzija igre Half-Life, boste v njej videli le redke znane modele, ampak brez skrbi, saj so preobleke izjemno dobro narejene. Novi so tudi zvoki, ki vam bodo skupaj s samo vizualno tematiko naježili kožo. Obupani kriki smrtne groze in trpljenja ... zombiji plazeči se iz zemlje, ki si želijo le vaših možganov ... tuljenje volkov pomešano z krokanjem vran ... grozljivi trenutki v umobolnici ... šelestenje dreves, ki ga prekinja vohljanje okostnjakov, ki si želijo mesa ... Vzdušje je res izjemno.

Igra bo za izkušene igralce dolga okrog 5 ur in pol (za neizkušene pa vsaj 10) in ponuja odlično izkušnjo, priporočam igranje na medium.

Zaslonska slika za They Hunger Triology

Dolžina:  5 ur 30 min

Velikost: 67.06 MiB

MD5

V seriji Timeline igrate Gordona Freemana, ki ga G-Man vpokliče, da bi rešil incident, ki ga je povzročila odpadna frakcija marincev. Slednji so namreč s pomočjo časovnega teleporterja odpotovali v preteklost in Nemškemu rajhu omogočili zmago v drugi svetovni vojni. Priporočam, da si ozadje zgodbe preberete pred začetkom igranja (readme.txt), saj tekom igranja ni tako dobro pojasnjena. Moram pa reči, da se mi je zdela ideja zelo dobra.

Mape so arhitekturno zelo osnovne, podrobnosti v začetnih stopnjah skoraj ni, se pa situacija tekom igranja izboljšuje, kar je pohvalno. Različni deli map so med sabo povezani, nekaj je tudi možnosti nelinearnega pristopa. Poti naprej so pogosto dobro skrite, nekaj je tudi miselnih ugank. Potovanje skozi čas pomeni, da boste videli raznolika prizorišča, v katerih se starodavna arhitektura dobro prepleta z modernejšo. Opozoril bi le, da si redno shranjujte, saj obstajajo presenečenja s časovno omejitvijo, ena izmed napak pa je bila tudi, da so se odprta vrata trajno zaprla, saj nisem dovolj hitro smuknil skoznje.

Napadali vas bodo večinoma vojaški nasprotniki, tu in tam pa se jim bodo pridružile še morilke in strojnice. Pošasti iz Xena praktično ni na spregled, pa še takrat, ko se z njimi borite, je njihov nabor izjemno omejen. Boji znajo biti kar težavni, saj je sovražnikov obilo in so dobro postavljeni, poleg tega pa v določenih delih igre resno primanjkuje zdravilnih paketov in baterij. Oborožitev sestavlja omejen nabor orožij iz izvirnega Half-Life, za municijo pa vam ni treba skrbeti, saj je je obilo - tudi eksplozivnih nabojev.

Vizualno me na začetku igra ni preveč navdušila, se je pa vtis kasneje precej popravil. Kar nekaj je skriptiranih dogodkov, ki pripomorejo k dobremu vzdušju. Za dokončanje igre sem na težavnosti Medium porabil okrog 1 uro in 45 minut.

Zaslonska slika za Timeline 1

Dolžina:  1 ura 45 min

Velikost: 8.67 MiB

MD5

Timeline 2: Iced Earth je drugi del serije Timeline, v kateri poskušate kot Gordon Freeman vzpostaviti porušen časovni red. Tokrat vas G-Man pošlje v vzporedno vesolje, v katerem Zemljo pesti ledena doba, oslabljeni planet pa začnejo napadati še pošasti iz Xena. Če jim uspe, bi lahko zajet planet uporabili kot odskočno desko za napad na vesolje, v katerem živimo mi.

Če me v prejšnjem delu kakovost map ni navdušila, pa je treba tokrat reči, da je avtor izjemno napredoval. Mape so zelo raznolike in navkljub izjemno preprosti arhitekturi, polne zanimivih podrobnosti. Različne tematike se zelo dobro prepletajo, všečni so tudi prehodi med zunanjimi in notranjimi mapami. Marsikatera uganka je večstopenjska, včasih pa boste morali za nadaljevanje najti kakšno dobro skrito kartico ali prehod. Tudi spretnostnih preizkušenj ne manjka, ledene police bodo zahtevale kar nekaj potrpežljivosti. Zelo mi je bila všeč vožnja vozil, s katerimi prehajate med različnimi deli igre. V igri ne manjka tudi pasti in neprijetnih presenečenj, zato si redno shranjujte.

V prvem delu igre se boste večinoma bojevali proti že znanim pošastim iz Xena, kasneje pa se jim pridružijo še morilke in vojaki. Nasprotniki niso le dobro postavljeni, ampak jih je tudi veliko, zato so bitke zelo intenzivne. Še posebej naporne so sekcije, v katerih skozi teleporterje prehaja neskončna armada, vi pa morate ugotoviti, kako ta dotok preprečiti. Glavna težava modifikacije je namreč kronično pomanjkanje municije v prvem delu in zdravja/baterij v drugem delu. Tako sem se na težavnosti Easy po 3 urah in pol komaj prebil do konca. Škoda.

Videz igre je dokaj soliden, v nekaterih primerih pa zelo dober, svoje pa dodajo še zanimivi skriptiranih dogodki. Vizualnih sprememb izjemo novih tekstur ni.

Zaslonska slika za Timeline 2: Iced Earth

Dolžina:  3 ure 30 min

Velikost: 19.90 MiB

MD5

Vam je vsebina všeč? Delite jo na: