Monsterz je odprtokodni dvojnik 2D miselne igre za Game Boy Advance imenovane Zoo Keeper. Na igralni površini se nahajajo naključno razporejene pošasti, ki jih lahko odstranjujete s postavljanjem v vrsto dolgo tri ali več enakih. Vsaka odstranitev povzroči pribitek k točkam, podaljša razpoložljiv čas igranja, poleg tega pa se upošteva v tabeli odstranjenih pošasti na desni strani. Preostanek pošasti se nato pokorava fizikalnim zakonom, na vrhu igralne površine pa se pojavijo novi bloki. V vsaki stopnji v klasičnem načinu je ena izmed pošasti vredna dvojne točke, bonus pa lahko dobite tudi s sestavljanjem daljših verig ali verižnimi reakcijami. Za napredovanje v naslednjo stopnjo morate odstraniti po določeno število vsake pošasti, v načinu sestavljanke pa železni okvir. Težavnost se linearno veča do desete stopnje, ki je neomejena. V primeru, da se znajdete v zagati, lahko uporabite pomagalo, ki vam pokaže naslednjo možno potezo. Na voljo so tri vsevidna očesa, ki se vsake toliko obnovijo. Dodatno pomoč predstavlja joker pošast, ki ob kliku počisti vse istovrstne bloke. Grafična podoba je kar se tiče pošastkov zelo všečna, žal pa sličice niso vektorske, zato je videz na višjih ločljivostih moten. Druga večja črna pika so animacije, ki dajejo občutek, da se igra zatika in so mi precej pokvarile užitek ob igranju. Glasbena podlaga je zelo poslušljiva, čeprav se ponavlja.