Bos Wars je futuristična realnočasovna strategija z risankasto grafiko v slogu starih iger Command & Conquer. Kot general gradite zgradbe, trenirate enote in poskušate sesuti sovražnika, ki je lahko računalniški nasprotnik (ali več njih) ali pa človeški. Računalniški nasprotnik zna biti kar lesen, a se naj bi sproti učil (nisem čisto prepričan, če je to res). Sistem virov je precej zanimiv, saj lahko z gradnjo določene zgradbe začnete tudi, če nimate dovolj virov na zalogi. V igri je namreč važno le, da je pridobivanje virov hitrejše od porabe, za kratko rezervo pa poskrbijo shrambe (Vaults). Pobirate le dva vira: energijo in magmo, ki ju lahko pridobite iz elektrarn in črpalk, ali pa jih narudarijo inženirji. Izbor borilnih enot je kar pester (pešaki, tanki, letala, vodne enote), a dvomim, da bojevanje deluje po klasičnem principu strategij (določena enota je močna samo proti eni vrsti nasprotnikov). Največji slabosti igre sta gotovo polovičarski zvok (nekateri zvoki so posneti kar preko računalniškega sintetizatorja govora), ki se obupno ponavlja in čas za gradnjo enot. Izgradnjo tanka na najvišji hitrosti igre traja kar minuto in pol, kar se mi zdi komajda sprejemljivo, gradnja ostalih enot pa ni nič hitrejša.