Zaz je 2D arkadna streljačina, ki je bila navdahnjena s strani priljubljenih casual iger imenovanih Zuma in Luxor. Igralna površina ima enega ali več izvorov raznobarvnih kroglic, ki se kot kača vijejo po tirnicah do požiralnika. Vaša naloga je, da z uničevanjem kroglic preprečujete, da bi kača dosegla požiralnik. Z miško ali tipkovnico nadzirate poseben magnet, s katerim lahko eno kroglico povlečete, in nato spet spustite v kačo. Če pri tem ustvarite zaporedje vsaj treh enakobarvnih kroglic, se te uničijo, preostanek pa se zakotali nazaj proti izvoru. Z načrtovanim uničevanjem je mogoče prožiti tudi verižne reakcije. Na voljo je tudi nekaj priboljškov, ki se aktivirajo ob uničenju in vam olajšajo težavne trenutke. Med njimi najdete premor, upočasnitev, eksplozijo, merek in vzvratno premikanje. Na voljo sta dva igralna načina: v načinu sequential sproti napredujete in odklepate stopnje, medtem ko v načinu survival izberete eno stopnjo in poskušate zdržati čimdlje. Na koncu igre se lahko vaš rezultat tudi shrani med najboljše. Na voljo je nekaj čez 20 stopenj, ki so na voljo v dveh težavnostnih načinih. Žal je tudi na najlažji težavnosti igra pretirano težka, za kar je v veliki meri odgovoren muhasti nadzor, preostanek pa pade na slabo zasnovo stopenj. Sploh krožne stopnje so prava nočna mora. Grafični videz je kar dober, bi pa lahko črne krogle imele boljšo barvo. Prisotna je tudi zvočna podlaga.