Cultivation je v realnočasovno strategijo zapakirana simulacija vrtnarjenja. Igrate enega izmed štirih vrtnarjev na otoku obdanem z vodo, na vas pa je, da z gojenjem rastlin, ohranjanjem dobrih medsosedskih odnosov in povečevanjem rodu dosežete nesmrtnost. Začnete kot neke vrste ameba s tremi semeni v žepu. Te morate posaditi na vrtu, ki si ga izberete sami, nato pa jih zalivati in pobirati sadove. Ti so namreč ključni za preživetje, saj vam pomanjkanje hrane hitro skrajša življenje. Z malo iznajdljivosti lahko celo ustvarjate hibride, ki prinašajo večji donos pridelka. Ker orožij v igri ni, se sliši kot da gre za miroljubno simulacijo, a je daleč od tega. Avtor je namreč vgradil sistem zavisti (ga je pobral od Slovencev? :). Sovrtnarji in njihov zarod namreč ne marajo, da dajete darila amebam, ki jih sami obožujejo ali pa da pobirate pridelke z njihovega vrta. Ker jezni pogledi očitno niso bili dovolj, se je avtor odločil, da lahko vsakdo zastrupi že zrasle rože in povzročil pravi kaos. Pretirano ljubosumna umetna pamet namreč kaj hitro zastrupi celoten otok in ga napravi negostoljubnega, večina vrtnarjev umre, vi pa gojite rastlino na tistem pikslu, ki je ostal še nedotaknjen, dokler ni igre po pol ure igranja konec. Super ideja za zaplet, ki pa se je popolnoma izrodila. Grafični izgled in zvok sta proceduralno ustvarjena, zato ne pričakujte kakih viškov. Za pomoč pri igranju si oglejte vgrajen vodnik.