Spletna igra Hashi Wo Kakero - Mostovi

Izberite številko igre ali pa se vrnite na seznam spletnih iger.

Vrstni red

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100

Velikost igralne površine

5x5 12
6x6 13, 15
7x7 18, 19, 20
8x8 11
9x9 1, 2, 4, 5, 8, 9, 10, 14, 16, 17
10x10 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 51, 52
11x11 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 81, 82, 83, 84, 85
15x15 6, 7, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 53, 54, 55, 56
16x9 91, 92, 93, 94, 95, 96
17x17 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 86, 87, 88, 89, 90
22x13 97, 98, 99, 100
25x15 3, 46, 47, 48, 49, 50, 57, 58, 59, 60

Težavnost

lahko
1 12, 18, 19, 15
2 20, 29, 13, 24, 52, 26, 30, 8, 21, 28, 11, 23, 25
3 16, 27, 22, 39, 14, 2, 54, 81, 31, 53, 55, 9, 36, 1, 37, 34, 5, 83, 51, 61, 41, 82, 69, 63, 4, 45, 44, 32, 42, 35, 70
4 62, 56, 64, 68, 43, 60, 57, 10, 65, 33, 85, 66, 84, 50, 46, 40, 59, 38, 67, 58, 47, 48
5 72, 49, 86, 73, 74, 7, 71, 87, 6, 77
6 76, 17, 88, 75, 78, 89
7 80
8 90, 79, 3
težko

Zadnja sprememba: | Deli na:

Podrobnosti

Hashi Wo Kakero ali Mostovi je miselna igra, v kateri točke povezujete z mostovi, ki se ne smejo prekrivati. To je brezplačna spletna različica.

© Otto Janko, CC BY-NC-SA 3.0.

Navodila

Številka v otoku pomeni število mostov, ki so nanj priključeni, npr. otok s številko 3 ima 3 mostove. Otoke lahko povezujete z enim ali dvema mostovoma.

Da otoka povežete kliknite na prostor med njiju z levo, da napravite vodoravno črto in desno, da napravite navpično črto. Če kliknete še drugič, napravite dodaten most, tretjič pa počistite most. Namesto dvoklika, lahko pritisnete tudi tipko 1 ali 2, da napravite ustrezno število mostov.

Alternativno lahko uporabljate tudi tipkovnico. Najprej morate klikniti na aplet. Po kvadrantih se premikate s pomočjo tipk , , in . Ko ste v pravem kvadrantu pritisnite Enter za vodoravne mostove in Preslednico za navpične mostove. Spet si lahko pomagate s tipkama 1 in 2.

HashiWoKakero: primer rešitve
Primer rešene uganke.

Ko pravilno povežete otoke, se vam Aplet obarva zeleno