Jasper's Journeys je 2D ploščadnica, v kateri igrate palčka Jasperja, ki se je skupaj s svojim zmajčkom odpravil rešiti ugrabljeno mačko imenovano Orlando. Igra je razdeljena na 15 tematsko precej raznolikih stopenj, vsaka izmed teh pa ima svoje posebnosti in nabor sovražnikov. Podili se boste po gozdovih, rovarili po podzemlju, skakali po oblakih, se izogibali močvirnatim pastem in še kaj bi se našlo. Cilj vsake izmed stopenj je, da najdete enega ali več ključev, ter s postopnim napredovanjem skozi stopnjo dosežete zmajčka, ki vas ponese naprej na naslednji izziv.
Skakalni del je izpeljan precej prefinjeno in je z redkimi izjemami precej zabaven. Marsikateri predel stopnje boste lahko dosegli le, če boste skok izvedli med tekom, ponekod pa vam bo na poti do cilja pomagala zgolj preciznost. Kar nekaj delov stopenj vsebuje pasti, odskočne rože in/ali spremenljive ploščadi, za katere boste potrebovali zelo dober občutek za čas, da boste lahko napredovali. Tekom igranja vam bodo pot prekrižali zelo raznoliki sovražniki, ki vas lahko poškodujejo z dotikom, nekateri pa na vas tudi streljajo. Njihovo uničenje pogosto zahteva več strelov, nekaj pa jih zna vaše izstrelke tudi preskočiti ali nastaviti ščit. Vsake toliko vas čaka tudi šefovska bitka, v kateri se boste morali boriti proti zahtevnejšem nasprotniku.
Med potepanjem po stopnjah igre Jasper's Journeys pobirate sadje, ki je uporabljeno kot strelivo, in zaklade, ki jih lahko porabite v trgovinicah. Poleg nakupa streliva, ščita in čarobnih napojev, ki izboljšajo vaše sposobnosti, so trgovine tudi edino mesto, na katerem lahko shranite igro. Zelo nadležno je, da ni mogoče shraniti ob začetku stopnje, temveč se morate do trgovine prebiti, pogosto skozi številne nevarnosti. Takšna nelogična postavitev shranjevalnih točk uniči užitek ob raziskovanju, ki ga ponujajo precej nelinearno zasnovane stopnje in neštete skrivnosti, in je tudi eden izmed glavnih razlogov za nižjo skupno oceno.
Vizualna podoba igre Jasper's Journeys je kljub starinskemu videzu zelo všečna. Ne navdušijo zgolj barvita okolja, temveč tudi številne podrobnosti, ki so vdelane v igro (npr. valovanje mostu ob prehodu čezenj). Glasbena podlaga se poda igralnemu delu, je pa res, da jo boste slišali relativno redko, saj se vklopi le ob posebnih trenutkih. Rahlo razočaranje je tudi sama dolžina igre, saj je le s tremi urami precej kratka.
Hrošči