100 modifikacij za Half-Life 1

Half-Life modifikacije sem se odločil zbrati že leta 2001, ko sem prvič preigral legendarni Half-Life in modifikacije Azuresheep, Case Closed, They Hunger in USS Darkstar. Ker je bila moja internetna povezava precej šibka, do realizacije nikoli ni prišlo. Priložnost se je ponudila, ko sem dobil dostop do širokopasovnega interneta in ko sem odkril PlanetPhillip.com (sedaj RunThinkShootLive). Strasten ljubitelj Half-Life je namreč zbral celo tono modifikacij za Half-Life 1 in Half-Life 2, žal pa je ravno takrat odpovedal njegov strežnik, na katerem je imel datoteke. Da bi ohranil kos zgodovine, sem se odločil, da zberem najzanimivejše in najboljše modifikacije s tiste strani in jih naložim na lastne FTP strežnike.

Posodobitev ob 20-letnici Half-Life 1

Za 20-letnico moje najljubše igre sem se odločil, da preigram celotno sago in po desetih letih znova preigram vse modifikacije. Zaradi ocenjevalnih kiksov v prejšnji različici, sem se odločil prejšnje ocene zavreči in spisati nove. Vsaki modifikaciji sem dodal sliko zaslona, prevetril povezave in povezave za prenos. Ker moji FTP strežniki niso bili zanesljivi, sem se odločil čimveč datotek prevezati na ModDB, ohraniti pa le tiste, ki sem jih kakorkoli spremenil. Vsi prisotni modi so združljivi s Steam različico Half-Life, svojo srečo pa lahko preizkusite tudi z različico WON.

Upam, da boste v modifikacijah uživali toliko kot jaz! :)

Namigi ob igranju

  • Pred vsako vožnjo z dvigalom si shranite igro. Znan hrošč v Half-Life lahko povzroči, da se zataknete in ne morete nadaljevati.
  • Če ne morete kam skočiti ali kam splezati, uporabite Crouch Jump. To pomeni, da na koncu skoka pritisnete še tipko za počep. To bo marsikdaj pomagalo pri premagovanju ovir.
  • Ob uporabi modula za dolgo skakanje glejte rahlo navzgor, saj vam to podaljša skok.
  • Ne zanašajte se na QuickSave in si shranjujte še ročno. QuickSave-a sta le dva!
  • Če vidite, da so nekatere teksture neprozorne (modre, črne itd.) si namestite popravek 1.1.1.2 ali Steam različico Half-Life.

Navodila za namestitev

Po prenosu datoteke priporočam, da pred namestitvijo preverite, če je bil uspešen:

  1. namestite brezplačno orodje HashCheck Shell Extension
  2. kliknite z desno na datoteko in izberite zavihek Checksums
  3. primerjajte vrednost MD5 iz programa z vrednostjo objavljeno v okvirčku MD5 na strani

Modifikacije namestite tako, da bodisi razširite arhiv (uporabite brezplačni 7-Zip) v mapo z igro Half-Life ali zaženete namestilnik. Privzeta mapa za različico WON je C:\Sierra\Half-Life\, za različico Steam pa C:\Program Files\Steam\SteamApps\common\Half-Life\. Po namestitvi morate ponovno zagnati Steam, modifikacija pa se bo pojavila v sekciji Uncategorized.

Steam Half-Life namestitev modifikacije

Popravki za WON različico Half-Life

Izberite pravilnega glede na potrebno različico zapisano v opisu modifikacije

Half-Life WON Patch 1.1.1.0

Ta različica popravka bo nadgradila vašo WON različico Half-Life na 1.1.1.0, ne glede na to, kakšno različico že imate. Priporočam, da najprej namestite ta popravek, saj z njim dela večina modifikacij brez težav.

Velikost: 82.04 MiB

MD5

Half-Life WON Patch 1.1.1.2

To je zadnji izmed serije neuradnih popravkov. Ponuja številne izboljšave grafičnega pogona in hroščev. Za namestitev potrebujete .NET Framework 2.0 in že nameščeno različico 1.1.1.0. Z njim naj bi delale vse modifikacije, ki delajo s 1.1.1.0.

Dnevnik sprememb

  • Added a complete new set of Engine DLLs, featuring blue-transparency fix
  • Added Steamless Team Fortress 1.6 (v1.0_final)
  • Added Enhanced Graphics Engine (EGC v1.1), featuring bloom effect to improve realism
  • Added HLBoom protection
  • Added listenserver listing support
  • Added modserver support
  • Added WON2 Protocol won2://, to enable joining a server from a link
  • Added WON2 Updater (through 'sierraup')
  • Added Primary Masterserver selection
  • Fixed 'Blue'-transparency bug
  • Fixed SFX_T bug
  • Fixed a number of small issues with CS
  • Updated woncomm.lst with WON2 Patch for Players v2.8
  • Updated PingTool WON2 Edition

Velikost: 50.11 MiB

MD5

Half-Life: Ultra Definition Model Pack

To je Half-Life: Ultra Definition Model Pack s strani ekipe Half-Life Improvement Team. Najprej namestite HD Pack in nato ta paket. Vsebina paketa:

  • New ultra definition models (weapons and characters)
  • New sounds (weapons, items and characters)
  • New sprites
  • Minor graphic improvements to the HUD

Velikost: 43.59 MiB

MD5

Seznam modifikacij

Razvrsti seznam po: imenu naraščajoče, oceni padajoče ali dolžini padajoče

The Trap je neobičajna modifikacija za Half-Life, ki namesto bojev v ospredje postavlja reševanje ugank. Vaš protagonist se nekega dne znajde v skrivnostnem preizkuševalnem kompleksu, robotski glas iz zvočnikov pa je navdušen nad njegovo pripravljenostjo nad sodelovanjem pri testiranju ugank. Pogled na preizkusne sobane, po katerih ležijo trupla nesrečnikov, ki so se izziva lotili napačno, pa ne izgleda preveč navdušujoče ...

Vsakdo, ki je že kdaj igral Portal bo hitro videl veliko vzporednic med igrama. Igra je razdeljena na več sekcij, od katerih vsaka vsebuje po nekaj sob. Za napredovanje morate v vsaki sobi rešiti serijo ugank, ki vodijo v aktivacijo portala v naslednjo sobo oz. sekcijo. Po stopnjah so postavljene različne naprave, ki jih lahko aktivirate s klasičnimi stikali, strelnimi stikali ali časovno omejenimi stikali. Ne gre samo za preprosta dvigala kot smo jih vajeni iz izvirnika, temveč tudi za precej bolj kompleksne naprave kot so potisni ventilatorji, povezani teleporterji, breztežnostna polja, energijski ščiti in še bi lahko naštevali. Pogosto napravam manjkajo vitalni deli ali pa je povezava do generatorja prekinjena, zato morate tekom igranja pobirati manjkajoče elemente in jih nato z vstavitvijo popraviti. Za napredovanje je pogosto potreben tudi občutek za čas. Nekaj je tudi strojnic in energijskih topov, ki razbijajo trdovratnejše materiale.

Brez nevarnosti igra seveda ni. Poleg smrtnih padcev z višine, so po stopnjah razpostavljene strupene in radioaktivne mlake, električna polja in pa seveda zaboji eksplozivov. Sovražnikov je le za ščepec in so pogosto postavljeni tako, da jih morate čimhitreje pobiti, drugače sprožijo verižno eksplozijo, kar nekajkrat pa jih morate tudi zvabiti na primerno mesto, da vam omogočijo napredovanje. Oborožitev je precej skromna, je pa za municijo izdatno poskrbljeno, ne manjka pa tudi zdravilnih in energijskih paketov. Po stopnjah so razporejena tudi skrivna mesta/dogodki, ki prinašajo bonuse in odklepajo dosežke (ti omogočajo alternativen konec).

Modifikacija temelji na izboljšanem pogonu Spirit of Half-Life, ki poskrbi za sapojemajoče uganke, a hkrati pogosto povzroča fluktuacije v številu sličic na sekundo. Mene osebno je motilo, ni pa bilo tako kritično, da bi ji zato znižal oceno. V paketu so vsebovani precej lepi modeli orožij po meri in pa izvrstno obdelan govor. Slednji skupaj s samo zasnovo stopenj in skriptiranimi sekvencami poskrbi za odlično vzdušje, za kar je treba avtorju vsekakor čestitati. Manj navduši priložena glasba, za katero bi bilo bolje, če ne bi bila prisotna. Za dokončanje sem na težavnosti Normal porabil okrog 5 ur in pol.

Zaslonska slika za The Trap

Dolžina:  5 ur 30 min

Velikost: 126.51 MiB

MD5

Trilogija They Hunger se odvija v mestecu imenovanem Rockwell, v katerem že nekaj časa prihaja do nenavadnih dogodkov. V avto vašega junaka med vožnjo po podeželski cesti udari strela, posledično pa se znajde v bližnjem jezercu. Ko se preko katakomb končno prebijete na površje, se znajdete v cerkvici, ki je v razsulu. V njej ni žive duše, zato jo poskušate zapustiti, pri tem pa vam pot prekrižajo krvoločni nemrtvi. Med pobegom v iskanju krivca za nastali kaos, odkrijete temne skrivnosti mesteca. Zgodba je precej zanimiva in bogato podkrepljena z video sekvencami, zvočnimi posnetki in radijskimi prenosi.

Sama zasnova stopenj je odlična in preskakuje med zunanjimi in notranjimi mapami, ki pogosto vsebujejo neočitna nadaljevanja in dobre uganke, ob katerih si boste lahko več minut razbijali glavo. Stopnje so pogosto nastavljene tako, da se vračate nazaj, kar daje vtis nelinearnosti. Sovražniki so zelo dobro postavljeni, kar poskrbi za zelo intenzivne boje in ravno prav pogoste šok momente. Poleg zombijev se bodo nad vas spravili frankenštajni, volkovi, okostnjaki, žive dlani, ipd. Omenjeni vas ne le mikastijo od blizu, ampak vas znajo nekateri tudi streljati ali pa v vas spuščati elektrošoke. Nekaj je tudi šefovskih bitk. Arzenal je pester, večji del orožij so preoblečene različice iz izvirnika, odsotna pa so biološka orožja in raketomet. Zdravilnih postaj in oklepa ni, je pa zdravilnih paketov ravno dovolj, da vam ne bo šlo za nohte.

Ker je modifikacije popolna konverzija igre Half-Life, boste v njej videli le redke znane modele, ampak brez skrbi, saj so preobleke izjemno dobro narejene. Novi so tudi zvoki, ki vam bodo skupaj s samo vizualno tematiko naježili kožo. Obupani kriki smrtne groze in trpljenja ... zombiji plazeči se iz zemlje, ki si želijo le vaših možganov ... tuljenje volkov pomešano z krokanjem vran ... grozljivi trenutki v umobolnici ... šelestenje dreves, ki ga prekinja vohljanje okostnjakov, ki si želijo mesa ... Vzdušje je res izjemno.

Igra bo za izkušene igralce dolga okrog 5 ur in pol (za neizkušene pa vsaj 10) in ponuja odlično izkušnjo, priporočam igranje na medium.

Zaslonska slika za They Hunger Triology

Dolžina:  5 ur 30 min

Velikost: 67.06 MiB

MD5

Invasion se prične ob koncu izvirnega Half-Life 1, ko mora Gordon Freeman na vlaku, ki potuje v neznano izbrati ali bo sodeloval z G-Manom ali ostal na vlaku. Odloči se za slednje in tik preden ga G-Man obsodi na pogubo, uspe skupini znanstvenikov odpreti teleporter nazaj do Zemlje. Gordon pobegne, a na Zemlji situacija nikakor ni rožnata: nezemeljski napadalci še vedno obvladujejo Black Meso, preostanek pa vojaki počasi ravnajo z zemljo. Gordona znanstveniki napotijo v Black Meso, da bi uničil teleportacijske kristale in tako preprečil nadaljevanje invazije.

Zasnova stopenj je odlična in raznolika, po njih so zelo dobro postavljeni sovražniki. Napredovanje pogosto ni očitno in je blokirano z varnostnimi kodami. Slednje vam povejo NPC-jih, jih preberete z listov ali pa računalnikov, vpišete pa jih kar z miško. Včasih se boste morali tudi skrivati, da vas ne bi zaznale kamere ali ostrostrelci, nekaj pa je tudi časovno omejenih dogodkov, v katerih boste morali preizkusiti vaše skakalne spretnosti. Poleg klasičnih bojev kot pešak, boste del igre preživeli tudi v tanku, kjer boste poleg vožnje imeli možnost nadzirati tudi strojnico in top.

Vojakom iz izvirnika se bodo pridružili ostrostrelci in pa vojaki z raketometi, oboji pa so izjemno zahteven nasprotnik. Na srečo imate zelo pester arzenal, ki vsebuje cel kup novih orožij, ki niso zgolj preoblečena krepela iz izvirnika. Med njimi boste npr. našli puško s termo senzorjem, ki vam bo omogočila zaznavanje sovražnikov skozi stene, in pa ostrostrelsko puško z možnostjo približanja. Raketomet je dobil naboje, ki sovrage poškodujejo skozi stene, in pa jedrske konice, ki jih uporabite za razstreljevanje ovir. Posebnost je tudi ta, da nimate baterijske svetilke, ampak vžigalnik, ki ima zelo ozek pas svetilnosti. Kljub temi v bojih ne boste nemočni, saj imajo nasprotniki vgrajene svetilke in jih lahko ciljate z merjenjem v luči. Zdravilnih in baterijskih postaj je relativno malo, je pa posebnost igre ta, da lahko baterije in zdravilne pakete nosite s sabo in jih uporabite šele v sili.

Grafična podoba igre je popolno preobražena glede na izvirnik, vključena pa sta tudi govor v francoščini z angleškimi podnapisi in glasbena podlaga. Kar se grafike tiče mi je bilo zelo všeč, da je ogromen del stvari lomljiv. Tako vas bodo lahko vojaki streljali skozi stene oz. šipe (in vi njih), s tankom pa lahko naredite totalno razdejanje :). Vzdušje močno popestrijo tudi skriptirani dogodki. Težavnost je zelo visoka, zato priporočam igranje na Easy, za preigranje pa boste porabili okrog 5 ur.

Zaslonska slika za Invasion

Dolžina:  5 ur

Velikost: 43.50 MiB

MD5

Half-Life: Echoes je najnovejša modifikacija v moji zbirki in je izšla ravno v letu, ko prvi Half-Life praznuje 20 let! Igra se odvija v Black Mesi, igrate pa neznanca, ki je v igri označen samo kot kandidat št. 12. Je eden izmed množice znanstvenikov, ki so se prijavili v izbor za testiranje najčistejšega, a hkrati najmanj stabilnega kristala iz Xena označenega kot GG-3883, njegovo testiranje pa je v izvirniku povzročilo resonančno kaskado in posledično katastrofo epskih razsežnosti. Zelo zanimiva zgodba se vam odkriva sproti s pomočjo dogodkov, ki se odvijajo v kompleksu, vmesnih sekvenc in odličnega govora, ki je zelo spretno zmontiran. Poleg predstavitve alternativnega pogleda na incident iz izvirnika in povezav z zgodbo v njem, se igra dotakne tudi drugih delov serije, več pa naj ostane skrivnost ;). Igra sestoji iz precej velikega uvodnega dela (dolgega skoraj 20 minut), ki je namenjen zgolj spoznavanju s kompleksom in zgodbo v ozadju, kasneje pa se zelo dobro vključi v dogajanje, ki je sledilo ponesrečenemu eksperimentu.

Stopnje so sestavljene iz večinoma notranjih delov, ki jih občasno presekajo tudi zunanje sekcije, vsem skupaj pa je skupna izjemna kakovost. Ne govorimo le o skrbno načrtovani arhitekturi in neštetih podrobnostih, ampak tudi o sami velikosti prostorov, ki pogosto jemlje sapo. Kljub prostornosti pa imajo prostori dovolj elementov, da ne izgledajo dolgočasno prazni. Vaše napredovanje skozi sekcije bo pogosto zaustavljeno zaradi ugank, ki jih je potrebno rešiti, da nadaljujete. Nabor ni omejen le na pritiskanje gumbov, skakalne izzive, premikanje predmetov in vodenje NPC-jev, ampak gre pogosto za večplastne probleme, ki lahko popolnoma spremenijo podobo mape, v kateri se nahajate. Nekateri izmed slednjih so izjemno dolgi in tako kompleksni, da bi jih lahko brez težav razcepili v manjšo samostojno modifikacijo. Tekom igranja se tudi vračate v določene predele, ki ste jih že obiskali, in so bili preoblikovani v skladu z dogajanjem v kompleksu. Odlična ideja, ki mi je bila zelo všeč.

Med vsemi temi pestrimi ugankami pa avtor ni pozabil izpiliti spopadov. Prva polovica je posvečena zelo pestri paleti zombijev in pošasti iz Xena, kasneje pa se jim spektakularno pridružijo še vojaki, morilke in vsa težka mehanizacija, ki jo vojska premore. Zaradi dobre postavitve in številčnosti se vam obetajo zahtevni boji, svoje pa dodajo še skriptirani dogodki in pa zasede. Vsake toliko se boste morali boriti proti šefovskim nasprotnikom, kar nekajkrat pa se bo treba tudi potuhniti ali pa celo zbežati. Nabor orožij je zelo strogo reguliran in se sproti odklepa, boste pa lahko raziskovalci določena krepela našli že veliko prej, kot pa vam jih igra ponudi. Čeprav gre za orožja iz izvirnika, pa imajo določene spremembe, s katerimi se je dobro spoznati še preden vstopite v akcijo. Najbolj gotovo izstopata omejena šaržerja šibrenice in mitraljeza, omejena pa je tudi celokupna količina metkov, ki jih lahko nosite. Ker nimate oklepa H.E.V., ne morete pobirati baterij, lahko pa si nadenete čelado in jopič, ki ga nosijo varnostniki. Količina priboljškov in metkov je ravno prava za igranje na težavnosti Conventional, previdnejši igralci pa lahko poskusite tudi na Stringent.

Igra teče na modificirani različici pogona Spirit of Half-Life, s pomočjo katerega je avtorju uspelo ustvariti skoraj neverjetno grafično podobo. S pomočjo dobrega izbora tekstur, barvnih shem, posebnih učinkov in novih modelov, se je videz igre pomladil za skoraj 10 let, to pa je le vrh ledene gore. Vrhunec modifikacije po mojem mnenju predstavljajo dobesedno filmski skriptirani dogodki z dobro glasbeno podlago, ki se odvijajo vzporedno z vašim igranjem, in so me popolnoma posrkali v igro. Del njih so na primer tudi NPC-ji, ki opravljajo vsakodnevne stvari, se pogovarjajo, vam svetujejo, se borijo za svoje življenje, bežijo, itd., vse skupaj pa obogatijo zelo dobre animacije. Izjemen videz občasno močno obremeni pogon in zniža število sličic na sekundo, a so na srečo takšni trenutki zelo redki. Za dokončanje te mojstrovine sem potreboval okrog 3 ure.

Zaslonska slika za Half-Life: Echoes

Dolžina:  3 ure

Velikost: 255.70 MiB

MD5

Poke646 je državna organizacija, ki je bila ustanovljena več mesecev po katastrofi v Black Mesi, da bi javnosti prikrila podobne incidente. Ko znanstveniki organizacije prestrežejo signale, da naj bi bitja iz Xena spet napadla Zemljo, poskušajo s pomočjo orjaških generatorjev zapreti vse portale. Načrt spodleti, saj se morajo ekipe predčasno umakniti, splet naključij pa je odgovoren za to, da ostanete sami v mestu polnem nezemljanov. Igrate Damiena Reevesa, ki se mora prebiti do generatorjev in jih vključiti, da prepreči novo katastrofo, a naloga vsekakor ni enostavna. Z zelo zanimivo zgodbo se spoznavate sproti, večinoma pa jo lahko preberete preko računalniških sporočil vašega nadrejenega.

Zasnova stopenj je izjemna, ne le zaradi številnih podrobnosti, ampak tudi različnih poteh do cilja. Vaš igralni čas bo razporejen med ulice mesta Nation City, kanalizacijo, notranjostjo stavb, prisotno pa je tudi prgišče Xena. Poti naprej pogosto niso očitne, zato boste morali biti pozorni na okolico, kar nekaj je zaklenjenih vrat, ki jih odprete s ključi ali pa varnostnimi kodami, ki jih preberete na lističih. Včasih si boste morali pot utreti preko kombinacije ugank, ne manjkajo tudi skakalne in časovno omejene preizkušnje, ki pa niso frustrirajoče.

Nasprotniki obsegajo pestro paleto nezemljanov iz Xena, kasneje pa se jim pridružijo še vojaki in strojnice. Postavitev vseh je zelo dobra in bo poskrbela za zelo intenzivne boje, ki pa niso bili nikoli nepravični. Ne manjka tudi presenečenj, ki se sprožijo po doseženih mejnikih.

Sovražnikom se lahko zoperstavite s pomočjo prilagojenih orožij, ki vključujejo dva izstreljevalnika žebljev, šibrenico, samostrel in biološki pljuvač kisline, ki ga krmite s čokoladicami. Zelo zanimivi so eksplozivi, ki jih sprožate s pomočjo vaše multifunkcionalne ure, z njimi pa se lahko spoznate v nekajminutnem Hazard Course-u. Za municijo je dobro poskrbljeno, enako pa velja tudi za zdravilne pakete. Ščita nimate.

Vizualna podoba modifikacije je izjemna zaradi zelo kakovostnega mapiranja, osvetljevanja, ostrih tekstur in novih modelov. K dobremu vzdušju pripomorejo tudi zvoki in glasba po meri ter skriptirani dogodki. Za dokončanje igre sem na težavnosti Medium potreboval okrog 3 ure.

Zaslonska slika za Poke646

Dolžina:  3 ure

Velikost: 144.63 MiB

MD5

USS Darkstar je orjaško vesoljsko plovilo, namenjeno raziskovanju živih bitij, odkritih med popotovanjem po vesolju. Nekega dne se na plovilo vrne odprava z bližnjega planeta, med katero je eden izmed varnostnikov zbolel. Med operacijo iz njegovega prsnega koša skoči Headcrab, znanstvenik pa v paniki aktivira metalec plamena. Zaradi nespametno postavljenih posod z gorivom, se te vnamejo in povzročijo močno eksplozijo, ki sproži serijo tehničnih težav na plovilu. Med zmedo se iz kletk osvobodijo ujetniki iz Xena, ki dogodek hitro izkoristijo za prevzem nadzora nad vesoljsko ladjo. Zgodba je odlična in bo gotovo všeč vsem ljubiteljem serije Osmi potnik.

Čeprav se celotna igra odvija v notranjosti vesoljskega plovila, je avtorjem vseeno uspelo ustvariti izjemno raznoliko izkušnjo. Tako se ne boste le potepali po hodnikih in laboratorijih, ampak se boste tudi vozili z vlaki, izvajali skakalne akrobacije, skakali v breztežnostnem okolju in se celo pomanjšali na raven miši, ko zataji teleportacijski sistem. Mape so odlično povezane med sabo, občasno tudi preko alternativnih poti. Kar nekaj je mest, v katerih morate neko oviro obiti po drugi poti, včasih pa se bo treba tudi vrniti nazaj. Poti naprej so dobro skrite, kar nekaj je skrivnosti s priboljški in celo bonus orožji, ne manjka pa tudi pasti.

Tekom igranja se borite izključno proti pošastim iz Xena, ki so poleg prostorov na ladji okužila tudi računalniški sistem. Nasprotniki so zelo dobro postavljeni, znajo pa vas tudi presenetiti izza hrbta. Zelo mi je bilo všeč, kako Xenovci uporabljajo človeške naprave, saj tako ne dajejo zgolj vtisa brezmožganskega kanonfutra, ampak prikazujejo neko inteligenco, ki jih naredi še nevarnejše. Krepela so standardna, municije in priboljškov pa je ravno prav, da boste igro brez težav prebrodili na Medium, izkušenejšim igralcem pa priporočam igranje na Hard.

Igra nima izstopajočih vizualnih novosti, a z zelo podrobnimi mapami vseeno uspe pričarati zelo dober videz. Njen glavni adut pa je gotovo fenomenalno vzdušje, ki ga ne doseže le z dobrimi ambientalnimi zvoki, ampak tudi s fantastičnimi skriptiranimi dogodki. Slednji dajejo občutek kot da ladja živi in se stvari dogajajo vzporedno z vašim prodiranjem proti koncu. Za dokončanje modifikacije sem porabil okrog 2 uri in pol.

Zaslonska slika za USS Darkstar

Dolžina:  2 uri 30 min

Velikost: 10.74 MiB

MD5

Zgodba Heart of Evil je postavljena v čas Vietnamske vojne, v njej pa igrate specialca Percya Freemana, kateri dobi nalogo, da ubije odpadnega polkovnika Kurtza (ste že zaznali povezavo s filmom Apocalypse now?). Poveljstvo vam dodeli trdobučnega pomočnika Barneya, ki se v številnih situacijah izkaže za nepogrešljivega asistenta, hkrati pa vas vozi skozi sovražno ozemlje. Zgodba je izjemno zanimiva in jo razkrivate preko dogodkov, dialogov in prebranih sporočil.

Modifikacija je sestavljena iz orjaških, z vožnjo povezanih, sekcij, vsaka izmed njih pa sestoji iz velikega števila map, ki so med sabo neverjetno dobro povezane. Razvijalci so igralcu pustili ogromno svobode, saj lahko sekcije skoraj neomejeno raziskujete, a je po mojem mnenju omejitev premalo. Čeprav so ponekod po stenah postavljene oznake in lahko uporabne informacije preberete iz dokumentov, morate biti pri raziskovanju izjemno zbrani, da ne tavate v krogu. Ker je vaše napredovanje odvisno od Barneya, ki ga je po labirintih hodnikov nerodno vlačiti za sabo, je priporočljivo, da ga pustite na nekem dobro označenem mestu, da ga ne boste brezglavo iskali, ko boste potrebovali njegovo pomoč. Svetujem tudi, da igrate z beležko, saj določene uganke zahtevajo, da pravilno izvedete določeno sekvenco, koristno pa si je tudi označiti, da ste neko območje že popolnoma preiskali. Napredovanje skozi določene sekcije bo pogosto onemogočeno z enostranskimi barikadami, ključavnicami, včasih pa bo treba tudi kaj razstreliti oz. najti določene predmete, zato imejte oči na pecljih.

Nabor sovražnikov je izjemno pester. Najprej so tukaj dobro oboroženi odpadniški vojaki ZDA s tankovsko in zelo močno helikoptersko podporo, potem so tukaj slabše oboroženi,a nič kaj manj nevarni vietkongovci, da bi bila mera polna pa na območju mrgoli zombijev in drugih nenavadnih pošasti. Ker se frakcije koljejo tudi med sabo, je akcije vselej polno, njihove spopade pa lahko izkoristite tudi v svoj prid in prihranite življenje ter municijo. Nasprotniki niso samo preoblečena umetna inteligenca iz izvirnika, ampak imajo modificirane določene parametre, ki naredijo boje zahtevnejše. Vojaki znajo počepniti v kritje, vas napasti z raketometom, zelo radi pa mečejo granate. Zombiji so izjemno odporni, nekateri izmed njih pa se vas lotijo tudi z orožjem. Gorile vas presenetijo z dolgimi skoki in strašljivim bojnim krikom. Pa še bi lahko naštevali.

Vaš arzenal je zelo raznolik. Nasprotnike lahko koljete z mačeto ali motorko, prerešetate z več vrstami mitraljezov, pištolo, šibrenico, granato ali raketometom, vključene pa so še granate, laserske bombe in pa (zelo zanimivo) Snarki ... Orožja niso najbolje uravnotežena, za nekatera pa obstaja tudi bistveno prevelika zaloga metkov. Zdravilnih paketov in polnilnih postaj je obilo, (še posebej, če radi raziskujete), ne manjka pa tudi oklepov. Četudi znajo biti nekatere situacije zelo zahtevne, pa bi morali bolj izkušeni igralci igro brez večjih težav dokončati na Hard.

Ker gre za popolno pretvorbo Half-Life, ima igra večinoma nove modele in teksture. Čeprav so slednje ponekod zelo nizke kakovosti, mi je bil videz vseeno dovolj všeč, da me ni motilo. Podrobnosti je dovolj, arhitekturi nič ne manjka, za popestritev pa poskrbijo številni skriptirani dogodki. Poleg govora je v igri prisotna tudi glasba po meri, humor pa včasih presega mero dobrega okusa. Igro sem zaključil po okrog 5 urah in pol igranja, ko so mi po dolgočasni vožnji s čolnom pot prekrižala zaprta vrata (hrošč).

Zaslonska slika za Heart of Evil

Dolžina:  5 ur 30 min

Velikost: 90.19 MiB

MD5

Najprej je treba povedati, da je modifikacija sestavljena iz dveh delov. Prvega, White Force (Alpha) najdete pod Hazard Course. Gre za uro in pol dolgo alfa različico modifikacije, ki ji do končne izdaje manjka še kar nekaj poliranja. Boji so dokaj zanimivi, a je večina stopenj nenavdahnjena in napolnjene s tonami škatel, tako da človek dobi občutek, da igra simulator razbijanja škatel :). Drugi del pa se imenuje Residual Point in njemu bo posvečen preostanek ocene. V njem igrate dr. Jacka Sohna, ki dela v sekciji bioloških laboratorijev kompleksa Black Mesa. Da ne bo šlo za tipični delovni dan, se razkrije že ob prihodu, saj ima celoten kompleks težave z varnostjo in električnim omrežjem. Kljub temu se ekipa odloči izvesti preizkus s teleporterjem, pri katerem pa gre nekaj hudo narobe.

Zasnova stopenj v tej modifikaciji je večinoma zelo dobra, nadaljevanja so pogosto neočitna in zahtevajo, da intenzivno uporabite sive celice. Kar nekaj je stranpoti, v katerih boste našli priboljške, skoraj prepričan pa sem, da približno na sredini igre obstaja orjaška alternativna pot, za kar si avtorji zaslužijo vse pohvale. Zelo inovativna se mi je zdela poplavljena mapa, kjer morate operirati pod vodo, za kisik pa poskrbijo taktično postavljeni rezervoarji. V nekaterih stopnjah se morate izkazati tudi kot spremljevalec in do vrat varno pripeljati tovariše, za večjo dramo pa jih lahko odpeljete še do kakšnega skladišča :).

Sovražniki so zelo dobro postavljeni, pogosto se teleportirajo za hrbet ali pa vam napravijo zasedo ob vračanju. Boji so zato zelo intenzivni, a na srečo obstaja dovolj zdravilnih paketov in postaj, tu in tam pa so taktično postavljeni znanstveniki, ki vas lahko pozdravijo. Poleg klasičnih nasprotnikov iz izvirnega Half-Life in uradnih razširitev, boste srečevali še prilagojene, med katerimi zagotovo izstopajo hiperaktivni headcrabi in super zombiji. Oboji se premikajo in napadajo izjemno hitro, zato boste morali biti natančen pri merjenju in uporabiti pravo vrsto orožja. Zelo nadležne so tudi napol prozorne variacije pošasti, ki pa jih je na srečo malo. V arzenalu ni presenečenj, niti niso potrebna, saj je nabor dovolj pester. Za municijo je dobro poskrbljeno.

Glede grafične podobe in glasbene podlage ni za izgubljati besed, so pa nekatere mape zelo všečne na pogled, nekaj pa je tudi skriptnih dogodkov. Težavnost igre je ravno pravšnja na Easy, za dokončanje pa boste porabili okrog 5 ur in pol.

Zaslonska slika za Residual Point

Dolžina:  5 ur 30 min

Velikost: 97.75 MiB

MD5

ReIssues ali Project Quantum Leap 3 je kompilacija map različnih avtorjev, v katerih morate izpolniti naloge vašega zaposlovalca G-Mana. Mape med sabo niso povezane neposredno, ampak preko teleportacijskega vozlišča. Tukaj se poleg vhodov v mape nahaja tudi zdravilni bazen, ki ga je priporočljivo izkoristiti po vsaki vrnitvi.

Ker tematika ni bila natančno dorečena, so mape izjemno raznolike. Tematiki izvirne igre Half-Life se pridružijo orientalska in futuristična. Večina stopenj je izvrstnih, zato vse pohvale avtorjem! Vsebujejo miselne izzive, zabavne boje, skakalne preizkušnje, skriptirane dogodke, kar nekaj pa jih je nelinearnih in dajejo izreden občutek svobode. Negativno izstopajočih map ni, saj tudi nedokončana (It's safer here) doseže precej visok standard, so pa ene precej kratke. Ker znate pri igranju naleteti na kak hrošč, si redno shranjujte.

Pri igranju vas bo napadal omejen nabor sovražnikov, ki vključuje vojake, strojnice in pošasti iz Xena, je pa izbor odvisen od avtorjev mape. Scepter of Ra tukaj pozitivno izstopa, saj modeli predstavljajo popolno preobrazbo. Kar se tiče orožij ni presenečenj, municije je dovolj, enako pa velja tudi za zdravilne pakete in baterije.

Grafična podoba paketa se razprostira od izjemne (npr. Cyan) do dobre, poleg prilagojenih modelov so na voljo tudi teksture višje kakovosti. Za prikaz skrbi prilagojen pogon Spirit of Half-Life, ki poskrbi za vizualno privlačnost, občasno pa tudi za nihanje števila sličic na sekundo. Ima tudi hrošče, npr. pri plezanju na stolp v mapi Second Wind okvarijo hitro shranjene igre (ročno shranjene pa ne), v It's safer here pa se pokvari nebo (shranite in ponovno naložite). Občasno se med igranjem vklopi glasba, na voljo pa je tudi govor po meri. Za dokončanje paketa sem na težavnosti Medium porabil okrog 4 ure in pol.

Zaslonska slika za ReIssues

Dolžina:  4 ure 30 min

Velikost: 104.48 MiB

MD5

V Azure Sheep se postavite v kožo Barneya, varnostnika v kompleksu Black Mesa, soimenjaka junaka iz razširitve Blue-Shift. Kar naj bi bil le še en dan v službi pa se po invaziji pošasti iz Xena, ki jo poznamo že iz izvorne igre, spremeni v pravo nočno moro. V želji, da bi rešil njegovo dekle, Kate, se Barney tako odpravi v osrčje laboratorijskega kompleksa Black Mesa. Zgodbi Azure Sheep in Half-Life se odlično prepletata, zato kar nekajkrat srečate Gordona Freemana in mu celo pomagate napredovati. Podajanje zgodbe popestrijo vmesne sekvence, kar nekaj pa je tudi skriptiranih dogodkov.

Zasnova stopenj je kar dobra in ohranja raznolikost iz izvirnika, čeprav boste tu in tam naleteli na dokaj moteče labirinte hodnikov s številnimi zaprtimi vrati. Kar nekaj je alternativnih poti do cilja, ki vam bodo omogočile drugačen pristop k napredovanju. Sovražniki so dobro postavljeni, ne manjka pa tudi zahrbtnih zased in šok momentov. Klasičnim sovražnikom iz izvirnika so se pridružili tudi modificirani in povsem novi, ne manjka pa tudi obilice novih zaveznikov. Tukaj gotovo najbolj izstopa Kate, ki je ključna za napredovanje po stopnjah (odklepa varnostna vrata) in jo morate vestno ščititi (ter se jeziti, ko noče skozi vrata :). Tudi arzenal je bil razširjen z novimi orožji in s prenosnim zdravilnim paketom, s katerim lahko zdravite Kate. Čeprav so boji precej zahtevni, pa je bilo metkov in zdravilnih paketov dovolj, da nisem imel težav. Včasih se treba usesti tudi za strojnico ali raketomet, kar pa hkrati pomeni, da morate biti natančni pri streljanju, saj na vas navali cela horda nasprotnikov.

Poleg modelov po meri in govorcev zanje (zelo pohvalno!), so avtorji vgradili tudi prilagojen HUD. Ta ima hibo, in sicer se merek občasno slabo vidi. Igra je dolga okrog 4 ure in ponuja zelo raznoliko igralno izkušnjo, priporočam igranje na medium.

Zaslonska slika za Azure Sheep

Dolžina:  4 ure

Velikost: 40.52 MiB

MD5

Vam je vsebina všeč? Delite jo na: