Upravljalnik predpomnilnika za Unreal Tournament

Vsak igralec igre Unreal Tournament dobro ve kako mučno je včasih čakati, da se mape, mutatorji, zvok, teksture in podobno prenesejo s strežnika. Še posebej nadležno postane čakanje, če je strežnik zelo počasen. Unreal Tournament zato datoteke, ki jih prenaša s strežnikov shranjuje v začasno mapo (Cache). V začasni mapi ostanejo, dokler ne mine 30 dni oz. čas nastavljen v nastavitveni datoteki. Takrat se predpomnilnik zbriše in datoteke boste morali vnovič prenašati.

Ena izmed možnosti je, da poiščete mapo Cache, ročno preimenujete vse kodirane datoteke in jih razvrstite v namestitveno mapo igre, druga možnost pa je, da zaženete to skripto. Skripta samodejno prekopira vsebino iz mape Cache v mapo igre UT in za sabo tudi počisti.

Nastavitev skripte

Skripto si lahko prenesete iz skladišča GitHub in jo shranite na disk. Sedaj odprite konzolo in datoteko napravite izvedljivo:

chmod +x utcachemanager_sl.sh

Nato se podajte v urejanje nastavitev (samodejno nastavljanje žal ni mogoče). Datoteko odprite s poljubnim urejevalnikom besedilnih datotek (recimo Kate v KDE, Gedit v Gnome ali nano, pico, vi, vim v konzoli. Uredite poti do mape Cache (privzeto je to skrita mapa /home/uporabnik/.loki/Cache/) in pot do nameščene igre (privzeto /home/uporabnik/games/ut) ter napišite # pred vrstico, ki vam ne odgovarja.

Ko končate, datoteko shranite in zaženite preko ukaza

bash utcachemanager_sl.sh

Skripto ob vsakem času prekinete tako, da pritisnete tipkovno kombinacijo Ctrl+C ali pa enostavno zaprete bash okno

Kako upravljalnik predpomnilnika deluje?

Skripta prebere datoteko Cache.ini vrstico za vrstico. V tej datoteki se nahajajo pari zakodirana datoteka - pravo ime. Vsako vrstico razbije na dva kosa ter glede na pripono v pravem imenu datoteko razvrsti v pravo mapo. Neznane datoteke preskoči in vrstico nespremenjeno ohrani v Cache.ini. Sproti izvede ukaz mv (premakni) v pravo mapo.

Za lažje razumevanje kode, sem v datoteko dodal tudi opombe.